| |
hell
 Group: FrAnK fAnPosts: 140 Location: marche Status:  | |
| io..mcr,the rasmsu,him,misfits,rancid,good charlote,him,avril.... Io Ascolto i MY CHEMICAL ROMANCE.Li ascolto per la loro musica e perchè mi piacciono le loro canzoni,e non perchè il cantante è un figo o perchè la loro ultima canzone è bella;li ascolto perchè amo la loro musica..adoro i mcr x me sn tt la mia vita..mi hanno aiutata nei momenti difficili...e le parole che dikono nei loro testi..mi danno la forza di andare avanti ogni gg...quei 5 ragazzi,mi hanno cmbiato la vita..mcr saved my life...vi amoooooooooooooooooooo.......turn away if you could get me a drink..of water couse my lips are chapped and faded..mama we all go to hell..mama we all go to hell i'm writing this letters and wishing you well mama we all go to hell....honey if you stay i ll be forgiven nothing you can say can stop me going home...when i was a young boy my father took me into the city to see a marching band..hand in mine in too your ice blues...i don't love you..like i did yesterday.....long ago just like the hearse you die to get in again ..we are.so far from you ..do you remember when we met you told me this gets harder..this night .walk the dead .....(sono alcuni pezzi di song dei mcr xdxd) .....cè stato 1 momento nella mia vita in cui avrei voluto suicidarmi..e cè stato 1 momento in cui ero vicino a farlo ma anke in qst momenti di merda un pò di speranza ce l avevo...gerard way... |
| | |